سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از این آدمى شگفتى گیرید : با پیه مى‏نگرد و با گوشت سخن مى‏گوید : و با استخوان مى‏شنود ، و از شکافى دم بر مى‏آورد . [نهج البلاغه]
بهشت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» الو سلام کی جواب می خواد !!!!!!!!!!!!!!!!

الو الو سلام:

با سلام به کسانی که در این محل حضور یافته اند 

این وبلاگ با همکاری شما عزیزان می چرخد اگر شما ما را

یاری کنید قول می دهم به موقع و درست به سوالات تبیان

جواب بدهم 

کسانی که می خواهند مارا یاری کنند می توانند  در قسمت

نظرات ایمیل ونام خود را نوشته و در این وبلاگ پیام بگذارند

با قرار دادن ایمیل خود بعد از دو روز به شما رمز ه عبور از طریق

ایمیل شما داده خواهد شد  پس الان به فکر باشید.

              دیگر عرضی نیست جز جواب سوال امروز

الف) نیما یوشیج

ب) شهریار

ج) علی اکبر  دهخدا

د) میرزاده عشقی

جواب گزینه ی جیم   برای دیدن سوال می توانید به آدرس

زیر مراجعه کنید. http://tebyan.net/Teb.aspx?nId=16370



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سید محمد غلامی ( چهارشنبه 87/10/11 :: ساعت 4:2 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

الو سلام کی جواب می خواد !!!!!!!!!!!!!!!!
عضو گیری
زندگی تن به قضا دادن نیست...
والاترین الهامات من...
این زندگی از آن توست!
من کیستم؟
بهشت زمینی من...
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 5
>> مجموع بازدیدها: 2520
» درباره من

بهشت

» آرشیو مطالب
بهشت

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب