سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بهترین کارها آن بود که به ناخواه خود را بدان وادارى . [نهج البلاغه]
بهشت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» این زندگی از آن توست!

این  زندگی از آن توست!

برای امری که قصد انجامش را کرده ای...

بپا خیز !

وباشایستگی آنرا به انجام رسان،

برای آنکه عاشق آنچه می خواهی باشی،

بپاخیز ! وعاشقی صمیمی باش،

برای آنکه در جنگل گام برداری و ذرّه ای از طبیعت باشی،

بپاخیز! بپاخیز،

تا مهار زندگی ات را دردست گیری،

هیچکس دیگر رایارای آن نیست،که این مهم را برای تو به انجام رساند

بپاخیز!

تا زندگی ات را شادمانه بسازی...



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سید محمد غلامی ( چهارشنبه 87/10/11 :: ساعت 3:30 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

الو سلام کی جواب می خواد !!!!!!!!!!!!!!!!
عضو گیری
زندگی تن به قضا دادن نیست...
والاترین الهامات من...
این زندگی از آن توست!
من کیستم؟
بهشت زمینی من...
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 2516
» درباره من

بهشت

» آرشیو مطالب
بهشت

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب